Facebook

Ik twijfel.... De kritiek op Facebook groeit en ik dacht altijd dat ik zelf aan het roer stond. En dat ik niets te verbergen had. Maar steeds meer krijg ik een beeld wat Facebook bewaart en weet. Hoe ze zich in mn telefoon en in mijn leven hebben genesteld. En nu vind ik toch dat ik een daad moet stellen. Ook omdat ik veel te veel op mn telefoon zit.... Een soort verslaving en een slecht voorbeeld voor mijn kinderen. 
Maar dan alle digitale vrienden... Het idee dat we geen berichten meer delen stemt me ook een beetje verdrietig. Enfin, ik ben  er nog niet helemaal uit.... Maar ik heb wel mezelf voorgenomen om mijn blog weer nieuw leven in te blazen. Dus weer een nieuwe vormgeving gedownload. En nu moet ik er weer even inkomen. Dus binnenkort weer meer updates.

Reacties

Populaire posts