de draad weer oppakken.......

..... als je de draad kwijt bent, moet je m weer oppakken. Hoog tijd om weer te gaan bloggen met als eerste stap onze vakantie die voor de deur staat. Want dat is immers een goede Kröner traditie. Het zij in een schriftje, het zij op een blog.

Het klinkt trouwens iet wat dramatisch... de draad kwijt zijn..... Alsof ik de weg kwijt was of zo iets. Dat was het niet hoor, maar we hebben wel een enerverend jaar achter de rug met onze verhuizing naar Nederland. We hebben ons gesetteld in Bilthoven. En we hebben de draad hier al lang weer opgepakt, alleen mijn blog bleef achter.

Daarom nu nog wat foto's en wat Facebook updates en dan kunnen we weer verder met de geschiedschrijving van ons gezin.

In deze fase zitten we nu. Als het droog is buiten laat ik alles uit m'n handen vallen en ben ik in de tuin bezig. Deel 1 van het meer jaren tuinplan nadert zijn voltooiing. 

Na de Avon39 zou dit appeltje eitje moeten zijn. Het was hoe dan ook gezellig en voor herhaling vatbaar. Er komt ooit nog een dag dat ik zo'n afstand huppelend afleg. 

O ja, dat was februari. Gelukkig geen hele vervelende breuk. Al met al vier weken geklungel. 

Het grote voordeel van weer terug zijn in Nederland. Koken en tafelen met vrienden en familie!


In december is Wiebe nog niet helemaal om naar het Nederlands maar dat gaat gaande weg t jaar steeds beter. 


In oktober ben ik weer even terug in NY. Voor de geplande Avon39. 39 (63km) in twee dagen dwars door Manhattan. Te voet. 



Ook in de categorie "goed om terug te zijn". Het jaarlijkse cabrio kampeer weekend. 


Reacties

Populaire posts