wegwijs

​De eerste dagen in onze nieuwe vakantie omgeving verlopen in grote lijnen meestal hetzelfde: camping verkennen, omgeving verkennen, dichtbijgelegen supermarkt ontdekken en folders verzamelen bij de office du Tourisme. Voor dat laatste belanden we op dinsdag in de Middeleeuwse stad Vannes. Wat een mooi oud centrum! Met water en boten, met een stadsmuur en leuke winkeltjes. Maar we houden ons in. Alleen lunch. De rest komt later. 

Bij het verkennen van de camping trekken vooral Aafke en Wiebe er op uit. Vriendengroepjes ontstaan aan de rand van het pannaveldje. En Aafke heeft een paardenvriendin. En gaat woensdag op een paardentocht. Bizar toeval… als ik haar het uitgezwaaid lees ik een berichtje op Nu.nl over een gewonden door op hol geslagen paarden in… Bretagne. Gelukkig is Aaf na een uurtje vol verhalen weer terug.





Bas ontfermt zich over de boodschappen en bbq. En ik?! Ik lees boeken. De zeven zussen deel 3 is al op. Nu verder met een kinderboek van Lucy Strange. En ik teken en haak een beetje. Heerlijk! 

Reacties

Populaire posts