Lack tafeltje

Hoe vaak kan je een lacktafeltje verhuizen en hoe lang zitten die dingen al in het assortiment bij Ikea?
Dat vraag ik me vandaag af als we mijn twee witte lacktafeltjes in handen hebben. Ik heb één vierkanten en één driehoek. Die heb ik al lang. Ik had ze al in mijn Laura Ashley blauwe zolderkamer aan de Woltersweg in Hengelo. Als ik m'n ogen dicht doe zie ik het zo voor me. Dat is dus al.... 23 jaar geleden?! Ongeveer zoiets.
Misschien is de lacktafel wel binnenkort toe aan zn 25 jarig bestaan. Ik voel een leuke marketingactie op komen.
En ze hebben al op talloze plekken gestaan, heel wat verhuiswagen en rammelkarren van binnen gezien. Iedere keer twijfelen we weer. Maar iedere keer is er wel weer een plekje. Als nachtkastje, op een kinderkamer of naast een bank. En ook nu zijn ze weer gered van het grofvuil. We hebben ze naar Hengelo gebracht. Cirkeltje rond.

En dan open ik mijn mailbox. Of de duvel er mee speelt. Ik heb mail van Ikea. Zie foto's. Ik raad alle ouders van "kleine" meisjes aan: koop er twee (zes is een beetje veel) en ze hebben er een leven lang plezier van!

Reacties

Populaire posts