One diet coke please

Vanaf Savannah is het warm en vooral vochtig. Temperaturen zijn boven de 30 graden maar voelt vaak als 40 graden door de hoge luchtvochtigheid. Dat betekent dat we iedere dag wel een buitje hebben. Soms met onweer, soms maar een paar druppels en soms heel veel. 
Het hoort erbij, hier in het Zuiden. Dus klagen doen we n... af en toe een klein beetje. 
Drinken is belangrijk! Flesjes water staan natuurlijk altijd tot onze beschikking, mede door onze onvolprezen koelbox op 12 volt. Maar mijn hoogtepunt is, bij de lunch of het diner of bij aankomst in ons hotel...., mijn kouwe colaatje! Ik heb zusjes die mij begrijpen. Die eerste grote gulzige slok. Hmmm.
Daarnaast zijn we ook van de Starbucks. Als je ergens anders koffie bestelt is het altijd maar afwachten en de kans op slootwater is groot. De zoektocht naar de Starbucks geeft soms t nodige gevloek en getier op. Onze navi geeft aan waar ze zitten.... ongeveer. T laatste stukje moeten we zelf uitzoeken. Als dat lukt is de beloning een tall cappuccino!
En last but not least... De mojito! De lekkerste had ik gisteren in een heerlijk Cubaans restaurantje in Miami Beach.

Tot zover een update over de kleine geneugten van onze vakantie. 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts